Wie zijn wij?

Wij zijn een (kleiner) administratiekantoor welke zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Al onze cliënten komen uit het kleinbedrijf en dit zijn veelal eenmanszaken, vennootschappen onder firma en een enkele besloten vennootschap. Waarom zou u naar een groot accountantskantoor gaan met een enorm uurloon als wij dezelfde werkzaamheden voor u kunnen verzorgen voor een schappelijk tarief.

Wat doen wij?

Boekhouding

Ziet u door de vele wijzigingen in de sociale en fiscale wetgeving nog wel de bomen door het bos? Wij als administratiekantoor kunnen voor u de loonadministratie, boekhouding, jaarstukken, belastingzaken etc. verzorgen. Onze doelstelling is om voor onze cliënten alle administratieve, boekhoudkundige en belasting technische zaken te verzorgen. Wij willen uw collega zijn door mee te denken op de aangegeven gebieden, door u werkzaamheden uit handen te nemen zodat u zich volledig kunt concentreren op een zaak, en dat is uw zaak. Wij willen en kunnen ons niet, ongevraagd, met de praktische zaken bemoeien, immers niemand weet zoveel van uw zaak als uzelf!

Wij richten ons op werkzaamheden welke onze doelstelling zijn namelijk het verrichten van alle administratieve handelingen en belastingzaken. Wij verkopen geen verzekeringen, financieringen en dergelijke, dat is niet onze business. Uiteraard kunnen wij u, op verzoek, hierbij assisteren om e.e.a. te beoordelen en/of te adviseren.

Wij hebben geen enorm kantoor, wij willen graag een kleiner administratiekantoor blijven zodat wij een persoonlijk contact kunnen hebben met onze cliënten, we hebben geen enorme overhead kosten, wij willen u behulpzaam zijn voor een schappelijke prijs. Wij hebben geen personeelsverloop zodat u niet om het jaar weer met iemand anders te maken krijgt die weer alles moet lezen om uw onderneming te leren kennen.

Belastingen

Ook verzorgen wij belastingaangiften voor particulieren. Dit is al mogelijk vanaf € 60,-. excl. BTW. U ontvangt daarvoor een volledig ingevuld aangiftebiljet en een ingebonden exemplaar voor uw eigen administratie. De belastingaangiften voor particulieren kunnen wij ook verzorgen voor cliënten van bedrijven. Momenteel verzorgen wij de belastingaangiften voor de cliënten van een landelijke hypotheekadviesbureau. Iets voor uw cliënten? Over de prijs worden we het wel eens. Wilt u meer informatie stuurt u dan even een E-mail.

Waar zijn wij?

Wij zijn gevestigd in Zwijndrecht in de wijk Kort Ambacht. Voor verdere adres gegevens zie de homepage.

Wat kosten wij?

Uiteraard willen wij, net als u, iets verdienen. Wat kost onze dienstverlening? Dit hangt natuurlijk o.a. sterk af van de omvang van de werkzaamheden voor uw onderneming alsmede hoe u zelf de gegevens aanlevert. U kunt zich voorstellen dat een ondernemer die alles in een doos gooit en dat bij ons inlevert (in verhouding) meer zal betalen dan de ondernemer die alles netjes gesorteerd en in mappen aanlevert.

U zult begrijpen dat ook wij meer dienen te rekenen naarmate we meer werkzaamheden dienen te verrichten. U kunt dit echter ook omdraaien, hoe minder werkzaamheden we dienen te verrichten hoe minder wij hoeven te berekenen!

Wil u meer weten? U kunt online geheel vrijblijvend een offerte aanvragen. De door u ingevulde gegevens zullen wij beoordelen en u ontvangt een offerte waarin duidelijk omschreven staat welke werkzaamheden wij voor u verrichten en voor welk bedrag, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.